Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2007 22:17 - За паветата
Автор: badkroky Категория: Забавление   
Прочетен: 1587 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 04.10.2007 20:12


Здравейте уважаеми блогъри. Помните ли старите улици с паветата? Добре наредени кубчета в леки дъгички, много здраво споени едно към друго. Танк да пуснеш от горе им, няма да мръднат. Та мисълта ми е за паветата. Дет се вика дялан камък, дето и да го сложиж, дори и на кметското кресло, пак ще си пасне ня мястото. Няма значение за какво е учил и от какво разбира, тренер, кафеджия, пожарникар, "работник в името на родината" или нещо друго. Важно е да е на местото си т.е. сред другите като него. Защото Там Горе кой бъде не пускат. Трябва да си от нашите, дет се вика свой. Трябва да си проверен в батака опа, исках да кажа битките за народно благоденствие. Не може да се пусне някой, който не зачита народа (на Ванката, Стоянката, Доганката, Първанката и други знайни и незнайни баби акушерки на родната демокрация).
Извинете за моето късогледство, но да сте виждали  "проманата",  идването на нашето време, времето на силна България, на Европейското бъдеще или там на каквото още се сетите? Щото аз нали съм си късоглед  и от 17 г  гледам и все не мога нищо да видя.Все се озъртам за просперираща държава, с конкурентноспособна икономика, с модерно земеделие,  незабележима администрация и забележителна работна ръка. В крайна сметка виждам едно забележително блато от псевдо потитикономисти, тъпчещи бездънния си търбух (за наука глух). Дет се вика крокодили от всякъде (нали знайте не го казах аз)
image

Та мисля си все пак що за мерак е това мазохистично слабоумие тикащо ни към урните с двуметрови бюлетини, с наредени мераклии за всенародна любов, които на следващият след изборите ден виждат в нас само рая опа, исках да кажа работна ръка. Знам, че ако не отидем до урните те сами ще се изберат един друг, ще се наредят като павета и с топ не можем да ги разбием. И все пак драги съблогари аз няма да отида до урните. Не желая поредния кмет да ме гледа в очите победоносно, заделяйки бели пари за черни дни. Докато отстъпи местото на следващия във въртележката.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. miacarra - последния
01.10.2007 22:27
да гаси лампата и да затвори вратата от външната страна
ако питаш мен
цитирай
2. badkroky - Не съм съгласен
01.10.2007 22:29
Трябва да му затворят вратата , а той да остане Вътре.
цитирай
3. miacarra - :P
01.10.2007 22:54
deal
цитирай
4. feminaslim - И аз няма да ида!!! Нека им!!!
04.10.2007 18:09
Да си се самоизбират... И без това, пак ще го направят...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: badkroky
Категория: Забавление
Прочетен: 93351
Постинги: 29
Коментари: 147
Гласове: 1374
Архив